main imagesoup logo
     
 
top

Rekreacija

Košarka

Odbojka

Futsal

Badminton

Plavanje

Namizni tenis

Pilates

Body kick

Body tone

bottom

REKREACIJA:

Pilates

Pilates je celostna telesna vadba, ki nosi poudarek na težje dostopnih, manjših in šibkejših mišicah, ki pripomorejo k pravilni in zdravi telesni drži, krepitvi mišic inkardiovaskularnega sistema, izboljšani telesni pripravljenosti in koordinaciji, ter bolj poudarjenemu samozavedanju. Trening vključuje vaje za moč, raztezanje indihanje. Vadba je primerna tudi za rehabilitacijo po poškodbah.

Podlaga vsej vadbi je treniranje telesnega centra »(Powerhouse)«, ki zajema mišice spodnjega dela trupa: medenične, trebušne in hrbtne. Vse vaje se izvajajo počasi in tekoče, z upoštevanjem pravilnega dihanja. Tak način vadbe je blagodejen tako za mišice kot tudi za členke. Pilates zajema okoli 500 različnih vaj, ki služijo krepitvi in raztezanju mišic.

Slike za vsebino: Pilates (: 450x300) 
 
Pomembni elementi:
  • Kontrola: pomembno je, da se vse vaje izvajajo s kontroliranimi gibi, tako da se okrepijo tudi najmanjše mišice.
  • Koncentracija: s pomočjo pravilne koncentracije se uskladita duh in telo. Vsak gib naj bi se mentalno kontroliral, pri čemer smo pozorni na celo telo.
  • Dihanje: zavestno dihanje ima pomembno vlogo, ki naj bi pomagalo proti napetostim in hkrati zviševalo zavedanje celega telesa. Zaradi tega se trenira dihanje s prepono.
  • Center: se nanaša na telesno sredino, tako imenovani »powerhouse«, ki sega od prsnega koša do medenice in zajema vse pomembne organe. Krepitev mišic v centru krepi hrbet in ublaži tudi morebitne težave in hrbtne bolečine.
  • Sprostitev: zavedno sproščanje naj bi pomagalo sprostiti zategnjene mišice. Vendar pri Pilatesu sprostitev ne pomeni nasprotja krčitve.
  • Kontinuirano gibanje: vse vaje se izvajajo s tekočimi kontinuiranimi gibi, brez dolgih premorov. Pilates ne pozna nenadnih izoliranih gibov.

Kje: CENTER MLADIH KOPER

Kdaj: Od dne, ko se vpišete, velja plačilo za en mesec, od datuma do datuma. (Pričetek bo objavljen po vpisu zadostnega števila študeentov na to vrsto rekreacije)

PONEDELJEK in SREDA od 20.-21. ure

Koliko: Imetniki rdeče kartice Zdrava Zabava 30 EUR/mesec

Prijave: Anela 040-307-746

Informacije: Anela 040-307-746, aerobox @gmail.com, 040-307-746 ali info@uzsp.si, 051-692-100 

Ppripomočki pri vadbi: Blazine
 
Obvezna športna oprema: Športna oblačila, brisača, voda ali izotonični napitek, blazina
 
Posebnosti: Na treninge se prihaja dovolj zgodaj. Plačilo izvršite pred pričetkom vadbe. Ko mesečna karta preteče, je potrebno poravnati obveznosti za naslednji mesec.
 
Komu je vadba namenjena: Primeren je za moške in za ženske, mlajše in starejše, zlasti za tiste, ki imajo težave s hrbtenico. Za vse, ki si želijo Body&Mind« (telo in duša) tehniko, ki istočasno ohranja naše telo gibčno in močno.

Izvajalec:

Ime in priimek: Anela Bektašević
Telefon: 040-307-746
Mail: aerobox@gmail.com

 

 

 

top

U:
P:

bottom
top
bottom
apz primss uszp

UŠZP, Gortanov trg 15, 6000 Koper | Prostori UŠZP se nahajajo na Čevljarski ulici 27, 6000 Koper | T: +386 5 662 62 20, M: +386 31 452 000 | E: info@uszp.si

 
bottom
 
Spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov”. Zaradi zagotavljanja popolne uporabniške izkušnje jih omogočite. Sprejmi | Več o piškotkih