main imagesoup logo
     
 
top

Rekreacija

Košarka

Odbojka

Futsal

Badminton

Plavanje

Namizni tenis

Pilates

Body kick

Body tone

bottom

REKREACIJA:

Body tone

Kakšne vrste vadba je Body tone?!

Raznolika aerobna vadba s katero preoblikujemo, učvrstimo telo in pridobimo na samozavesti, izboljšamo držo, kondicijsko pripravljenost, moč in vzdržljivost. Vadba je drugačna, saj ne vključuje klasične koreografije in ponavljajočih elementov. Je mešanica vseh vadb in je zaradi te karakteristike edinstvena. Posebnost vadbe je, da pri njej uporabljamo različne pripomočke kot so TRX trakovi, medicinke, klop, elastike, žoge različnih velikosti, uteži različne teže ipd.

Vsebuje preproste gibalne elemente ter krepilne vaje za zgornji ter spodnji del telesa. Največji poudarek pri vadbi je okrepiti vse mišice. Intenziteto si vsak prilagaja sam. Znotraj ure se prepletajo vaje za moč, oblikovanje telesa in kondicijo. Vključuje elemente intenzivne aerobne vadbe, ki jih kombiniramo z vajami za mišično moč ter stabilizacijo telesa. Z vadbo povečujemo funkcionalne sposobnosti srčno-žilnega in dihalnega sistema, motorične lastnosti, krepimo vse večje mišične skupine, izboljšujemo in vzdržujemo telesno kondicijo ter izboljšamo koordinacijske sposobnosti.

Poleg vseh telesnih učinkov pa aerobika predstavlja tudi uro druženja in sprostitve, kar lahko pozitivno vpliva tudi na posameznikovo samopodobo in samozavest.

Sestava vadbe
Uvodni del ure je namenjen ogrevanju celotnega telesa, kjer ob nižjem tempu glasbe telo pripravimo na vadbo. V tem delu izvajamo specifične gibalne aktivnosti, ki so kasneje uporabljene tudi v glavnem delu ure. Ogrevanje je zelo pomemben del ure saj zmanjšuje možnost morebitnih poškodb mišic in sklepov.

Sledi aerobni del, ki je koreografsko nezahteven, v tem delu oblikujemo spodnji del telesa, izboljšujemo motorične, koordinacijske sposobnosti, mišično moč, stabilizacijo in z uporabo uteži in elastik krepimo roke in hrbet ter izboljšujemo telesno držo. V glavnem delu se prepletajo različni treningi, vadba ne bo dolgočasna ob uporabi veliko različnih rekvizitov. Vsako uro zaključimo s sproščanjem in raztezanjem mišičnih skupin, ki smo jih med samo uro obremenjevali. Statično raztezanje je zelo pomemben element ure aerobne vadbe saj z njim poskrbimo, da se fiziološke vrednosti organizma vrnejo na vrednosti v mirovanju, telo se umiri, prav v tem delu vadbe pa naj bi glede na rezultate raziskav lahko razvili največjo gibljivost telesa.

Komu je namenjena?
Je srednje do visoko intenzivna vadba, vendar si lahko vsak posameznik intenzivnost sam po sebi tudi prilagaja. Koreografije so precej enostavne in zaradi tega je ta oblika vadbe primerna tudi za koreografsko manj zahtevne udeležence. Vabljeni vsi tisti, ki želite ob nezahtevnih kombinacijah hitro napredovati v smislu aerobne vzdržljivosti ter moč.

 

Kje, kdaj, koliko in kdo?

KOPER:
OSNOVNA ŠOLA KOPER, Cesta Zore Perello - Godina 1, 6000 Koper - Capodistria - mala gimnastična telovadnica
Ponedeljek in sreda: 20.30-21.30
Cena: imetniki kartice Zdrava Zabava 25 EUR/mesec

PORTOROŽ:
PLESNI KLUB SWANK
, Liminjanska ulica 94, 6320 Portorož
Ponedeljek in sreda: 18.00-19.00
Cena: imetniki kartice Zdrava Zabava 25 EUR/mesec


PRIJAVE in INFO: Anela 040-307- 746

top

U:
P:

bottom
top
bottom
apz primss uszp

UŠZP, Gortanov trg 15, 6000 Koper | Prostori UŠZP se nahajajo na Čevljarski ulici 27, 6000 Koper | T: +386 5 662 62 20, M: +386 31 452 000 | E: info@uszp.si

 
bottom
 
Spletna stran uporablja tehnologijo “piškotkov”. Zaradi zagotavljanja popolne uporabniške izkušnje jih omogočite. Sprejmi | Več o piškotkih